Oktober test

2010-10-12 / 23:24:19


LILLA OKTOBERTESTET!


Har du under de senaste två veckor:
Druckit Alkohol? -  nej
Saknat någon du inte borde sakna? - jaa
Hört någon snacka skit? - nej
Skolkat från skolan? - jaa
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - typ.
Pratat med en riktigt bra vän i teleofnen? - jaa har bara bra kompisar.
Blivit irriterad på någon? - mmm

Dig själv

Trivs du med ditt utseende? - ärligt talat så har jag glömt bort mig själv lite :/
Vad är din normala hårfärg? - orange
När fyller du år, och hur många år blir du? - 15 juli jag bir 23 år då
vart vill du helst bo? - med min familj i ett trivsamt hus lite avstånd ifrån andra hus men ändå inte så långt bort från själva stan
Redo för barn? - så redo jag kan bli. har ett, missfall nyss och säkerligen en till på ingående inom snar framtid
Redo för att flytta hemifrån? - var ett tag sedan jag flyttade hemifrån
Använder du linser eller glasögon? - både och

Senaste...
Du pratade i telefon med? helle
Du åt? middag
Du drack? mjölk
Du kramade? halie
Du hånglade med? - mattias
Du sa "hej" till? helle
Åsikter!
Postat av: Mr Valiant

tjoho oj va du skriv mycket :P iaf min blogg gå in o läs om du ha det tråkigt :P / Jimmy

Kommenterat - 2010-10-13 / 09:49:37  | URL - http://www.bloggen.fi/mrvaliant
Postat av: Alexandra

Hehe så det kan vara :) Men nu är det rätt iallafall.. Ska lägga till dig med :)



Fin blogg du har fått till det avis

Kommenterat - 2010-10-13 / 10:22:32  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kommentaren skickades innan jag hade skrivit klart.. haha!



Joo det är bra med oss :) Jag är lite seg, Johannes jobbar och sliter, och ofta trött när han kommer hem och Nova är snorig och har lite hosta, men det är väll det ända som är "felet" om det nu ska vara något ;) Hur är det själv? <3

Kommenterat - 2010-10-13 / 10:26:20  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥