Halie sover morgon luren

2010-10-12 / 10:19:35

Stumpan sover nu i sin vagn och jag har nyss snabb duschat och gått ut med Kiara. Solen lyser så fint ute. Men det är lika kallt som vintern typ. Ja snart är den här. Det enda bra med vintern är väl julen och alla dessa julklapps inköp och den goda maten. Efter det är det nog bara sommaren man längtar till.

Helle är en sjusovare så hon har inte ringt ännu, men jag vet att hon sover riktigt djupt just nu. Ja har man inte barn och lever ungdomslivet så skulle jag nog gjort detsamma.

 

Angående missfallet så går det bättre och bättre för varje dag som går. Men jag känner dessutom att magen blir allt tommare och tommare med. Och alla symptom är som bortblåsta. Ja, det är en hård värld vi lever i helt enkelt.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥