5 saker innan årets slut

2010-10-13 / 16:20:09
Har nyss kommit hem ifrån knasiga kojan. En mysig lunch som sagt. Nu sover Halie fortfarande i sin bilbarnstol inne på rummet. Och vi har ny ätit. Så Halie får äta då hon vaknar igen. Resten av dagen blir nog bara av att sitta hemma.

Ikväll kommer syrran hit vi ska spela monopol, så något blir i alla fall, pratade med henne nyss.


Igår testade jag Halies 1 års klänning. Fick bli en ganska vanlig.
Då utbytet i stan var så dåligt. Men söt blev hon i denna.


5 saker vi vill få gjort innan årets slut.
1. Kanske bli gravid? "såklart sörja klart innan".
2. Köpa ny soffa "en divan".
3. Bli sundare "mer kött".
4. Fylla Halies rum "med leksaker osv".
5. Sambon tar körkortet

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥