2010 test

2010-10-20 / 23:20:23
Vet inte varför, men jag har blivit helt inne i "kungarna av tylösand" så jäkla bra program. Trots att dom bara super sig fulla och beteer sig som yngre. Men det är riktigt roande, man tänker ju tillbaka på sina ungdomstider. Skulle lätt söka till sånt program förr, har ju alltid velat vara med i big brother då det fanns. Jag inväntade tills jag blev arton och just det året tog dom bort det programet. Men men tur det, kanske hade man skämt ut sig för hela Sverige..


 


Vad är det bästa som hänt i år?
- Vi flyttade till en trea
- Se Halie växa
- Min sambo fick napp på jobb
- Vår Sally flyttade in
- Blev gravid med nr 2
- Vi köpte in en systemkamera
- Mitt hår har blivit längre
- Jag tränade och gick ner i vikt (men har ju gått upp igen och varför vet ni)

Vad är det värsta som hänt i år?
- Blev ovän med en nära vän
- Halie fick svårt att andas och vi fick åka in på akuten
- Missfall med nr 2
- Halie har synfel
- Jag skrek av smärta i sömnen en natt (händer ALDRIG)

Vem saknade du mest under det året?
- Jonas, en vän som nu bor i Stockholm
- Familjen söderut

Vem umgicks du mest med i år?
Helle, Sandra N, Sandra K med dotter och med familjen..

Vad var det bästa inköpet i år?

Helt klart kameran och bilbarnstolen

Vad var det värsta inköpet i år?

Hm, kanske något klädesplagg

Bästa film i år?
New moon och i rymden finns inga känslor

Värsta film i år?
En man köpt man inte minns namnet av

Bästa kyssen i år?
Min sambo då vi firade hans födelsedag

Värsta kyssen i år?
Hm, kanske då det vart stress och man fått en snabbpuss, räknas det?

Bästa festen i år?
Min födelsedag helt klart och Halies dop fest

Värsta festen i år?
I somras, hade en jätte rolig förfest men slutet vill jag inte tala om

Sist men in minst vad hoppas du på nästa år?
Jag och min sambo väntar barn nummer två. flyttar till en fyra på nedervåning med uteplats. Halie börjar dagis och trivs. kanske jobba lite. köpa in möbler till vardagsrummet. matte får en fast tjänst..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥