Lite gamla minnen

2010-10-24 / 22:50:25
Igår tittade jag in fullt av massa gamla festar foton, shit vad roligt jag haft som yngre med alla fina vänner och bekanta. Man kan inte göra annat än att le dom man ser på dem. Och hur mycket jag och alla andra förändras under bara några år, det är helt otroligt. Och alla har dessutom staplat på olika vikter och utseenden. Det är roligt att se och särskilt att man fortfarande har samma vänner kvar. Och vissa inte. Är så glad att jag hann vara ung innan Halie kom. Att jag fick uppleva alla roligheter och att inte behöva bry sig om något. Jag tycker själv att jag valde en bra tidpunkt till att få barn, mitt val och mitt egna beslut och det är nöjd över oavsett vad. Men minnen ska man bevara, det är det bästa man kan ha! Slänger in några foton här nedan som väcker många fina minnen..


Jag & Jenna, en rolig fest i Bjästa


Fest i Umeå med härligt folk


Johanna & jag, miss that times we had!!

Två goa brudar man umgicks med förr

Jenna & jag hemma hos henne


Fest & denna fest minns man väl, himla rolig

Jag & Emma, här var vi väldigt små

Jag innan wheels

Kom med i Åseles hemsida, jag är bakis som ni kanske ser?

Jag & min barndomsvän

Förfest innan vi kom till den riktiga festen

Jag & en underbar tjej från göteborg.. Saknar hennes samtal otroligt mycket.

Jag & en av mina bästavänner, då jag bodde i Umeå!

Lite folköl & bilåkning

Båtresa med min älskling & vi var ny tillsammans här

Inflyttningsfest hemma hos mig i min lägenhet i Holmsund

Sandra, är som min syster. Här var på PDOL, Minne för livet

En himlans rolig fest med roligt folk

Förfest hos min mamma, vi porrar oss lite :)

Brännbollsyran

På fest i en källare

Jag och S modellade lite

Jag & fina girls

Krogen i UMEÅ! :D


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥