Full rulle imorgon.

2010-10-05 / 22:23:43
Hej svejs.
Imorgon ska jag försöka få en tid bokad, vad kan jag inte säga ännu. Sedan ringa om Halies remiss på deras telefontid och vid två möter vi upp Sandra i stan och drar till knasiga kojan. Blir nog en mysig dag om det som ska tittas upp inte får mig att falla i tårar. MEN HÅLL TUMMARNA!!!!!

Men nu ska jag se klart på 1an sedan blir det till att städa undan lite och sedan försöka sova. Imorgon ska man upp i tid. Men det är man väl för det mesta. Min sambo jobbar 24 timmar pass imorgon. Men tiden kommer ju rulla på snabbt nu då dagen är planderad!

Vi hörs imorgon!
Bjuder på lite foton som fotades ikväll av min sambo!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥