Visste ni det här om mig?

2010-10-29 / 15:00:00

Vet ni vad jag har fobi för?

1. Getingar.
Komemr någon i närheten så kan jag springa lång kan jag lova. Är så fruktansvärt rädd för dem.
2. Trycka ut blod.
exempel från en psruta, att käna blodet fara gör mig svim färdig och nära på att svimma massor av gånger.
3. Sprutor, or not?
Nu har jag börjat bli van, men enstaka gånger kan jag bli riktigt rädd för dem nu.

Vet ni vad jag är bra på?
1. Organisera.
Klarar mig inte utan den egenskapen.
2. Planera.
Mitt liv går ut på att planera, datorn är full av anteckningar. Allt ifrån ekonomi till saker som ska handlas in.
3. Rätt ska vara rätt.
I min värld så vill jag att alla i familjen ska ha rätt till samma behov och saker. Köper jag en jacka till mig själv så får dem andra något annat.

Vet ni vad jag är dålig på?
1. Pika.
Varför vet jag inte, men ibland pikar jag bara rätt ut utan att veta att det kan såra någon.
2. Tjafsig.
Ibland så kan jag tjafsa helt i onödan.
3. Ha rätt.
Jag vill oftast ha rätt då jag vet att det är rätt, har svårt att ge mig och erkänna att det kan vara fel. Men om jag får säga så att nu kan jag faktiskt ge mig, så bättra mig har jag :)

Vet ni vad jag är rädd för här i livet?
1. Att Halie ska råka ut för en sjukdom eller något men för livet.
2. Att min sambo ska sluta älska mig.
3. Att få uppleva ännu ett missfall.

Vet ni vad min störta önskan är?
1. Halie får en bra uppväxt, tar studenten och får ett bra liv.
2. Flytta till hus och jobba med ett jobb jag gillar med bra lön.
3. Få uppleva äventyr
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥