Bra film!

2010-09-26 / 22:01:33
Det är en jätte bra film på trean just nu. Kul att det visas en man inte sett. Är så van att man slår på tvn jämt och så visas det filmer man har eller sett.

Efter den ska min sambo lägga sig och jag ska vara vaken till midnatt då vi får våra pengar. Måste nämligen skriva ut betalningen för hans halkbana. Han och mamma drar ju till hörnefors imorgon bitti. Så har inget annat val.

Själv ska jag och Halie åka på willys och handla. Tur jag har en vän som ställer upp att köra oss =) sedan ska jag också skicka iväg inbjudningskorten till alla. Så dom lär ju komma till veckan! Men nu börjar filmen igen. Tjing!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥