Godmorgon säger man väl? ;)

2010-09-26 / 10:09:32
Är nu vaken med min lilla tjej och solen lyser fint ute. Synd Vi inte kan vara så mycket ute då Halie inte är helt frisk ännu. Men det blir nog en städ dag denna dag. Det är ändå söndag och då finns det inte så mycket annat att göra.

Imorgon så ska min sambo göra halkbanan så nu jädrans har vi tagit hans körkort på allvar. Vi vill nämligen att han ska ha det innan jul, fatta vilken frihet. Nu då vi ska ha två barn så måste man nästan ha körkort, en av oss iaf. Efter han är det ju min tur, men det lär ju ta lite längre tid då jag aldrig övningskört i mitt liv. Men jag tror starkt på min sambo den här gången. Jag vet att han kommer klara det!!

En sak till.
Mamma gör mig stolt hon försöker sluta röka. Som vi alla tjatat på henne Och nu har hon hållt sig i snart ett helt dygn. Hon är ju riktigt duktig som även rökt i 29 år. Hejja mamma!

Och visste ni att jag hållt mig i 9 månader utan ciggaretter? :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥