Halie 11 månader idag!

2010-09-27 / 22:58:24
Glömde nämna att min älskling blivit stor. Endast 1 månad kvar tills hon blir 1 år. Shit, har tiden verkligen gått så fort? Stora tjejen blir hon. Jag längtar jätte mycket till 27 oktober då hon ska få fira hennes första födelsedag. Och se hennes miner då hon få presenter och riva pappret och sedan leka med det hon får =) AW!!

Vad kan Halie nu?
Hon kan stå om hon håller sig med en hand. Men har även sett att hon lyckats stå still utan att hålla i sig om hon bara vill.
Hon kan även springa runt med sin gåvagn.
Hon vet vad ordet "ajaj" är och är verkligen envis ibland och testar mamma och pappas gränser.
Hon kan säga "pappa, med P", mamma och titta.
Hon kan kan peka och vinka.
Hon kan dansa.

Något vi övar henne med är:
- Att hålla i flaskan själv, hon vägrar.

Halies favoritmat är nu:
Det mesta, men tror att pannkaka var extra gott.

Mat som Halie ogillar:
Hm, hon har mat vägrat en del nu så vet inte om det berott på att det är äckligt eller bara en period hon har.

Favoritpersoner just nu:
Nu är hon jätte jätte mammig. Och hon kan vara likaså till mormor.

Favoritleksak:
Gåstolen helt klart. Annars är det nog mest sånt som hon inte får röra.

Favoritlek:
Kittla henne och visa henne handen. Då blir hon tokig =)

Hur många tänder har Halie nu:
Tre där nere och fyra där uppe.

Favoritbus:

Ta min mobil och skita i vad jag säger oavsett mitt tonläge. Hon testar mina gränser mer än någonsin nu. Ett annat bus är att stänga av tvn :)

Favoritlåt:

Allt som dunkar.

Vad hoppas du att Halie kan tills hon fyller 1 år:

Största önskan är att hon kan gå.
Men har inte alls brottomt, det får ta den tid det tar.
Hoppas även att hon kan hålla i flaskan själv.


Stolt mamma, min flicka växer så fort!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥