Halie ska få ett syskon :)

2010-09-20 / 20:01:29
Längesen nu, men jag är tillbaka igen och ska börja blogga lite igen.
Vet inte alls hur mycket, men det ser vi =)
Men nu till min nyhet...

"Jag och min sambo väntar ett syskon till Halie i magen.
Och vi är så lyckliga över det.."


Om jag räknat rätt så går jag in i vecka 9 imorgon =)

En underbar känsla att få uppleva det här ännu en gång.

Jag är så lycklig och glad att det finns ett syskon i magen till Halie.
Och att få bilda en familj och utöka oss.
Jag längtar tills jag kommit längre i graviditeten och vet att lillen där i vill stanna där alla dessa veckor och komma ut färdiggräddad. Det här ska bli en rolig och spännande vinter. Få sitta på julafton med Halie som öppnar sina julklappar, en underbar sambo och en liten bebis i magen som sparkar. Kan inte bli bättre än så just nu.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥