Halv åtta!

2010-09-22 / 07:56:18
Tack min underbara dotter som lät mig sova kring åtta timmar denna natt utan att vakna och strula. Det här behövdes verkligen. Just nu matar jag Halie med gröt och ska sedan ska jag städa upp lite, bada halie, ta på henne kläder, äta fruskost själv och sedan umgås med min barndomsvän som kommer vid halv elva ;) myspys.. Inte så ofta vi ses.

Som sagt är det vad dagen har att erbjuda, måste vara inne några dagar nu då Halie är lite sjuk.. Så att det inte blir detsamma igen. Men tur är väl det att vädret är skit just nu, då vill man inte ut ändå!

För några veckor sedan så passade Halie på att sno Verans ciggaretter.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥