Hemma efter en dag hos Halies mormor

2010-09-26 / 18:55:02
Har nyss kommit hem. Har varit hos mamma hela dagen och vi blev bjudna på pannkaka. Och det var första gången som Halie åt det och hon älskade det, särskilt med grädde till =) Efter det så följde jag med mamma till affären för att hon skulle köpa lite lindring emot rök begäret. Så det blev halstabletter och tugg godis.

Nu är man hemma igen och Halie blev överlycklig över att se mig. Fast jag bara var borta max en halvtimme. Men kul med ett glatt välkomnande. Jag älskar min flicka så mycket. <3

Här visar hon sina stora muskler, rätt stora va?

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥