Hemma!

2010-09-29 / 21:59:49
En jätte härlig kväll. Och Camilla var lika trevlig som vanligt =) och världens finaste mage hade hon med. Längtar tills min blir så stor. Men i vilket fall så fyndade man lite. Två par byxor till Halie och två bodys och trosor till mig själv. Skulle mest titta åt mig själv men såklart blev man helt inne i barnavdelningen, man dras ju in dit.

Nu har man nyss kommit in och Halie sover så gott och har även fått sandlådekit av mamma. Tack för det och barnvakten.

Som sagt har jag inte ätit något sen imorse förutom en "mars" på stan. Så funderar om jag ska göra någon hamburgare då vi glömde köpa smör så kan inte göra några mackor.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥