Hos mami!

2010-09-26 / 15:08:24
Halie blir lite gladare om vi hälsar på lite då och då. Hon blir ju så less på hemmet så säg. Men en sak är säker hon är riktigt mamma kär. Så fort hon ser mig så skriker hon efter mig och kryper med en välndans fart. Hennes favorit just. Så gick och satt mig här en stund så hon kan leka lite med pappa.

Stackars mamma som tycker att hela hennes liv är borta nu då hon inte rökt på mer än 24 timmar. Men jag minns det själv. Det kändes som man inte hade något att leva för mer. Tragiskt men sant. Tur det försvinner med tiden. Men ja usch jag minns det och är så glad att jag verkligen lyckades =) mitt nyårslöfte HÖLL och det var även mitt första. Undra vad jag ska ta i år då tro?

 

Fann dom här två fotona på Malins dator!

 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥