Kvällen slutade bra

2010-09-22 / 23:10:24
Mamma kom förbi med lite choklad. Och efter det kom ju även min sambo hit med choklad. Och efter det blev jag som en människa igen. Humöret blev mycket bättre. Får tacka chokladen för det...

Tittade nyss på kungarna av tylesand. Sjukt program, men ändå måste man titta. Påminner lite om big brother. Men undra om man skulle varit likadan själv om man nu var barnfri och singel. Skulle man varit så tokig då? Jag var ju en jädrans festprisse förr. Men måste ju nämna att killarna är värst där. Trodde tjejerna skulle göra bort sig mer.

Ska börja och inta sängen snart. Tur är att man kan sova ut lite imorgon då Mattias ska jobba kväll.
Får även besök av min vän H.. Vi ska hålla på med bloggdesign osv. Ska även hjälpa en annan med den. Måste ju öva mig lite nu, blir ju aldrig nöjd på min design!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥