Lite snack innan sleeptime!

2010-09-29 / 23:51:32
Det satt fint med kvällsfika. Halie vaknade upp för en stund sedan så det blev lite välling för henne sedan somnade hon om igen. Nu så kollar jag runt lite bara, funderar på sängen då tiden går så fort hinner bara se något program sen är det helt plötsligt midnatt.

Imorgon vad händer då?

Ingenting planerat men är solen framme så tror jag vi tar oss ut till lekparken då Halie fått sådant fint set av hennes mormor.

Jo, vann ett bud på tradera idag som Halie ska få i present. Kom bara inte på vad man kan kalla det :p Sedan så ska vi buda på en mjuk docka. Längtar så mycket tills hon ska få allt. Men nu måste jag lägga mig så man kommer upp imorgon. Godnatt alla rara =)

Minns ni?
Halie i magen och jag var så stolt över den <3


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥