Lördagens spelkväll förflyttad till ikväll!

2010-09-24 / 14:52:56
Skönt, Halie har nu sovit i över två timmar så då kommer man få upp en pigg här snart. Var på affären med mami idag och inköpte lördagens roligheter som blev förfllyttad till idag då min syster skulle göra lite imorgon. Så snart kommer hon, en vän och då ska vi göra middag det blir kött, kall bearnea sås, grönsaker och strips. Till efterrätt så blir det almondy och på kvällen blir det chips, dip och dricka. Så det kommer bli en super härlig dag. In köpte även ett spel idag som heter "party spelet" verkade vara en roligt spel, så det ser vi ikväll. Fotar och lägger in det senare. Nu så ska jag städa upp lite här hemma innan dom kommer. Hoppas ni får en bra fredagskväll!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥