Paradisbadet

2010-09-25 / 19:48:24
Förra lördagen var vi där och även idag. Vi kom på att åka dit spontant vid klockan tolv idag. Men lätt värt det och Halie älskar verkligen att bada och nu har hon somnat så gott i sin säng.

Min sambo gör nu hemmagjord pizza som vi ska käka, min vän Helle är här ännu men ska snart ut och köra jänk åt några som ska på rockabillyn i moliden. Så då ska jag, sambon, bellan spela spelet vi köpte igår. Men först måste vi hitta en till som kan spela med oss. Man måste vara fyra. Men nu ska jag vila en stund, är helt slut efter badet. Slänger in lite foton här nedan!


Halie precis innan vi drog iväg

Inne i badet och här fick Halie lite macka

I det kallaste vatten i badhuset, men det gick ann :)

Myspys i badet

Helle gumman var såklart med =)

Och gumman somnade för natten i bilen, helt slut efter en super bra dag!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥