Stolt över min sambo ♥

2010-09-28 / 22:22:39
Ikväll är en dålig kväll. Massa tjafs! jag avskyr sånt. Men mår inte alls bra efter det, känner mig deppig och ledsen. Tänker tyvärr inte säga vad det är om. Men det tar hårt just denna kväll. Fällde en del tårar, ja får skylla på graviditeten som ett lugnande :)

Men en det går riktigt bra för här hemma är ju min sambo Han fick jobb idag "deltid". Helt underbart och kul för han. Och igår klarade han halkbanan. Är så glad för han, tänk så bra allt gick då han flyttade till lilla övik. Vem kunde tro det? Då Umeå är så mycket större stad. Men inget jobb fick man. Men vi kanske inte blir i övik i resten av vårat liv. Våran önskan är att någon gång hamna lite söder ut. Men vi blir i alla fall kvar i övik tills Mattias har fast och jag har fast sedan får vi tänka mer över hur vi vill gå tillväga med livet och framtiden.

Du är verkligen ALLT.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥