Tack alla :)

2010-09-20 / 20:59:47
Tack för alla gratulationer på facebook. Verkligen kul att folk kan lägga energi på att skriva ett grattis. Det gör en glad. Det är så skönt att äntligen kunna berätta ut det. Som jag har hållt det inne. Men nu tänkte jag dela med mig av den till er alla. Vilket känns kul och skönt. Så glöm nu inte att kolla min blogg så ni kan hänga på och läsa om hur mitt liv är som mamma till Halie och ännu ett till i magen :)

11 oktober så ska jag skriva in mig och det är ju inte alls länge kvar och efter det blir det ultraljud, som vi längtar här hemma. Och graviditeten går bra. Om man bortser från min humörsvängningar. Är så arg ofta. Men tur min sambo vet varför. Så mina hormoner flöder ut för fullt här hemma. Även för min mamma imorse. Ja hon var nog lite less på mitt "humör" där på morgonkvisten. Men tur dom inte varar så länge. Ni ska bara veta hur lycklig jag blev då vi upptäckte att jag var gravid. Ska berätta hur allt gick till senare..

Åsikter!
Postat av: helle

va fin du har gjort bloggen nu :) Och grattis än en gång vännen!

Kommenterat - 2010-09-20 / 21:24:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥