Tips på bra spel?

2010-09-21 / 16:40:11
Har två tröttisar här hemma som ligger och sover. Halie sover i sin vagn i vårat sovrum medans min sambo slumrat till på soffan. Haha, funderar på att göra maten någon gång. Men blir ju så lat då man ser hur skönt mina andra två har det. Det märks dessutom att man är gravid, man är ju så slö allt jämt. Men bara bara bli van. Man ska ju vara gravid ett tag framöver nu så ;) men jag ÄLSKAR att vara gravid det är fan en gåva att vara det!

Och i helgen kommer det bli bra. Har nämligen alldeles nyss kommit på att jag, en kompis till mig, min älskling och kanske en kompis till han ska ha en spel kväll ;) dessutom käka god mat och götta på kvällen. Mer om den planeringen kan jag berätta om sen. Ska rycka upp mig, så tjao!

Det här är ju ett spel som jag skulle ÄLSKA.

Men har ni tips på något bra? tänkte kanske in handla in något inför lördagen ;)

Åsikter!
Postat av: Elin

Stort grattis till graviditeten, gud va roligt med ett syskon till Halie!! :):). Vet du, kika in på spellandet.se finns mycket spännande där :). Är lika speltokig i sällskapsspel jag så, de där Rita &gissa såg roligt ut:). Hade det så bra

Kommenterat - 2010-09-21 / 18:42:28
Postat av: Sunny

Supergrattis till er båda (alla tre;))!!!

Önskar er lycka till och hoppas på en bra och smidig graviditet!

Kommenterat - 2010-09-21 / 22:27:31  | URL - http://sunnylif.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥