En tjurig dotter

2010-09-23 / 21:31:10
Vilken kväll..
Halie bråkade med mig i två timmar så jag ringde över min mamma. För just nu då jag är gravid så känner jag bara hur lätt jag tappar tålamodet. Så snälla mamma lyckades sova ner henne. Tur man har henne i närheten. Hade annars låtit Halie fått leka tills hon nästan somnat sittandes eller nåt :p

Min vän var även här så vi såg på idol, filma halie och fota och jag är så avis på hennes nya kamera så nu ska jag också köpa en sån. Fast jag nyss köpte kameran hon hade innan. Men blev kär i hennes nya så jävla bra foton det blev. Så det blir att sälja den jag har och sen köpa en ny ;)

Älskar fotona <3

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥