Video (Halie busar runt)

2010-09-23 / 22:45:29
Vi filmade som sagt Halie idag. Väldigt kul för henne att se senare. Därför ska vi köpa den där kameran som min vän nyss köpt. För man kan fota och filma med den vilket är jätte bra, allt i ETT :) Innan bebis nr 2 kommer ska jag ha den har jag bestämt. Blev ju så kär i den, fy på min kompis som kommer hit och visar upp den. Då blev man ju helt inne i den, ja typ KÄR!

Slänger in en video här nedan. Gumman är i fullt igång som vanligt.

Åsikter!
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Haha, sådär som hon gör med handen i munnen precis så gör Adrian också. :)

Tycker det ser så roligt ut..

Kommenterat - 2010-09-25 / 00:45:08  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥