Vår upptäckt av graviditeten!

2010-09-21 / 22:22:59
Såhär fick vi reda på graviditeten!!
Jag följde med min mamma och hämta en hund i Gävle och hon tyckte jag klagade en del på att jag mådde illa. Vilket jag aldrig annars gör. Hon sa "du är säkert gravid". Just då mamma sa det fick jag känslan av att jag säkert var det. Så jag väntade en vecka och testade mig cirka 4-5 dagar innan min mens skulle komma. Jag såg inget streck och sa till min sambo "såhär ser ett negativt resultat ut". Då utbrast han "men det finns ju ett svagt streck här". Jag blev väldigt försvånad. Och kikade nära en lampa och såg en väldigt svagt. Men försvånad också då jag ställde in mig på att jag inte var gravid. Men testet var svår att tyda så jag köpte dagen efter ett av dom nya testen där det står om du är gravid och hur länge du varit. Jag satt där inne på toan alldeles spänd och hoppades att det skulle vara positivt. Och en timglas for och helt plötsligt stod det GRAVID..!!! Jag sprang ut ur toaletten och sa det till min sambo som själv såg lite förvånad ut. Åh vilken lycka det rusade runt i min kropp den dagen. Sprang över till min mamma och visade stolt testet. Och det var nog det hela :) Men om jag säger såhär så är det alltid något speciellt då jag tagit mina test. Ni som läst tidigare i min blogg har nog läst om då jag fick reda på att Halie låg i magen. :)

Kollade nyss på "Elvis i glada hudik" åh herregud vilka underbaringar. Särskilt ICA JERRY! Sten cool man!




Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥