Varför händer detta?

2010-09-23 / 14:42:58
Fick ett ledsamt samtal av min mamma idag. Jo morfar skulle egenligen fått operera bort ena lungan för att han har cancer. Men nu så har han väntat så länge enda sen början av sommaren och nu har den spritt sig till hjärtat. Jag är riktigt arg på sjukvården som låter en med cancer få vänta hela sommaren på att få operera sig och då är det försent. Fyfan.. Nu ska man förlora en närstående på det här viset. Lider verkligen med morfar nu. Tur jag slutat röka för det är det som orsakat hans cancer. Men tycker han ska få leva längre som bara är runt 60 året. :( Sist jag var gravid dog gammelfarfar och nu kanske min morfar dör då jag väntar mitt andra. Livet är bra orättvist!

Föll några tårar idag då jag fick veta att du inte har lång tid kvar!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥