Angående era svar (växa säng)

2011-04-16 / 19:45:33
Tack för alla svar angående växa säng..
Jag tänker nog inte låta Halie ha en just nu då det inte känns relevant eftersom att hon inte ens försökt klättrat ur sin egen ännu och dessutom ramlat ner från vår säng då hon rör sig så otroligt mycket då hon sover. (Halie sover aldrig i vår säng kanske hänt 2-3 gånger sen hon var 7 månader.) Jag har ju en vagga här hemma som bebisen ska få använda så tills bebisen vuxit ur den har nog Halie blivit äldre med så att hon kan ha en växa säng. Men spjälsängen fortsätter vi på ett tag till :)


Har nyss kommit ifrån mamma igen, hon bjöd ju på en halv kebabrulle och lite godis så nu känner man sig nöjd med denna lördag. Ett minus är väl att Halie är bråkig och skrikig och vägrar sova så jag fick ta upp henne så får hon leka en stund till så ska jag testa om en halv timme igen!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥