En mysig helg :)

2011-04-03 / 10:49:46
var inaktiv hela dagen igår. Umgicks ju med besöket.. Hände och skedde väl inte så mycket förutom att min mamma var snäll och skjutsade mig till claes olssons så jag kunde köpa en babyvakt som jag behöver så in i norden mycket. Fann en riktigt bra och vi använde den för  första gången igår. Så nu kan man äntligen gå ut med hunden utan att veta om Halie skriker. För då sambon jobbade kunde jag bara gå ut med henne snabbt. Men nu kan man ju ge hunden lite mer tid ute då man kan höra henne. Efter det åt vi god mat som min sambo gjorde. Och film blev det resten av kvällen med godsaker. Såg en riktigt bra thriller som hade ett oväntat slut.

Saknar att umgås med Sofie, vill verkligen bo närmare henne så man hade kunnat ses om dagarna osv. Men vi får planera in roligheter och ses på sånt vis. Vi ska i alla fall ses i april :)


Åh, känner för varje dag hur lycklig jag är med er..


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥