En rengnig morgon/dag

2011-04-07 / 09:56:27
Tycker det var rätt skönt att det regnar idag, det visar ju bara att våren är på väg in och att snön smällter bort. Trots att det är slaskigt. Men jag klagar inte då det blir bra i slutändan!

Sitter på skolan och har nyss haft redovisning på samhällskunskapen. Nu har jag ännu en till lektion så då ska jag passa på att läsa i boken och hitta svar till några muntliga frågor.

Idag blir jag och Halie själva då sambon nyss drog iväg på 24 timmars pass. Så honom ser jag och Halie efter dagmamman/skolan imorgon. Men hela helgen är han ledig så då ska vi passa på att mysa och umgås. Och är vädret fint blir det garanterat grillning som står på schemat.

Sedan har jag prov i svenskan imorgon, måste lära mig epokerna utantill för att lyckas. Dom är ju rätt så svåra tycker då jag. Men man får hoppas på det bästa.. Kommer mycket prov nu då sommaren närmar sig. Och innan påsklovet så har jag dessutom muntligt prov i samhällskunskapen med. Men bara att kämpa på.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥