Ensam tid!

2011-04-19 / 08:46:40

Sitter på skolan just nu och har svenska men känner inte alls för att läsa bok.. Har muntligt förhör klockan tio, undra hur det kommer att gå. Jag kan ju bli så nervös att jag tappar ord och hackar då jag ska läsa inför andra. Får hoppas att det går bra och att jag får med allt som ska sägas. Sedan har jag bara datorkunskap och sen är jag fri för sambon, Halie, Kiara och mamma är på väg till Umeå just nu för att fixa mammas däck och hälsa på sambons mamma + andra. Så de får det nog kul med lite egen tid tillsammans. Själv är jag inte alls van att vara utan Halie, men tur solen lyser så fint då ska jag faktiskt sitta ute och njuta och bara "vara" idag!

Det tråkiga är att man hade velat ha pengar idag så hade man kunnat strosa runt på stan och kanske hitta någon tröja som jag behöver. Men alla pengar kommer imorgon, osis jag har. Så jag får helt enkelt vara oberoende av pengar idag!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥