Fullproppad dag med städ och annat

2011-04-10 / 20:42:33
Blir tokig får inte usbn till mobilen att funka så kan tyvärr inte lägga in några foton ännu inte nya i alla fall. väntar på att min kära bror ska svara och komma hit och hjälpa mig. Behöver få in lite musik i den så jag har något att lyssna på till skolan.

Men som sagt idag har vi haft en härlig dag med städ och donat på balkongen. Vi har nu satt hönsnät så att katterna inte rymmer sin väg och även lite säkrare där ute. Halie älskade att vara där ute och springa. Så härligt då våren är på gång då njuter man verkligen av att ha balkong dörren öppen. Förutom det så har Halie umgåtts med mormor idag och fick även äta middag där.. Hon fick soppa och hon älskar mormors soppa, äter alltid upp allting. Inte många barn som föredrar soppa framför pannkaka? Då hon kom hem fick vi lägga henne direkt hon var riktigt grinig och trött, så nu sover hon och snart ska vi se på big brother live och där efter sova inför en tidig morgon och sambon ska iväg på jobbet (24 timmars pass)..


Här var Halie liten, och snart så får vi ännu en sån här liten människa i familjen <3



Ha en trevlig kväll gott folk...
Åsikter!
Postat av: Amanda & Gustav

Haha Gustav äter också hellre soppa än pannkaka ^^

Kommenterat - 2011-04-10 / 21:07:55  | URL - http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥