Glad påsk =)

2011-04-23 / 10:41:47
3 dagar sen, OMG!
Ja, har man riktigt fullt upp så har man ju..
kan ju börja med att vi fyndat en syskonvagn för endast 1200 kr "babytravel" en begagnad men den var så fräsch så jag är riktigt förvånad över priset dom tog så vi hade nog bara turen med oss med andra ord. Slipper man oroa sig över att lägga undan till en nu då vi har en så då blir det bil inköp nästa månad, äntligen börjar saker och ting lösa sig.

Och i torsdags så stor handlade vi lite här och vars i Övik.. Blev ÖB, coop, willys och apoteket. Och det tog hela dagen, men skönt att fylla frys/kyl och skafferi.

I fredags så drog vi på Ikea + mamma, hennes karl, två av mina syskon och två kompisar åt dom. Är riktigt nöjd med denna visit fick med oss mer denna gång så vi kunde fylla på hemmet också. Älskar Ikea, dom har ju ALLT man kan tänka sig. Det vi köpte hem från Ikea/birsta var:
- En grej man kan hänga i köket som vi ska ha kökssvampar i.
- Fem smörknivar (har nog tolv nu)
- En ram med tolv foton
- Blomma + kruka
- Plast blommor
- Dekarationer till vas
- Tolv nya glas
- Två vispar
- Två set till täcke och kudde
- En liten pall som Halie ska använda i toaletten
- Plast muggar
- Plast bestick
- Plast skålar
- Förvaringskartonger
- Två diskborstar
- En skjorta till sambon
- En tröja till mig
- En mascara till mig
- Örhängen till mig

Och säkert mycket mer som jag glömt att skriva in, men nöjd är vi :)


Nu är det lördag och den riktiga påsk dagen, sambon jobbar tyvärr men fick med sig massvis med gotta dit. Så jag och Halie ska umgås med min mamma så det lär hända lite grejor då + Jennifer. Dessutom fick gumman sitt påskägg av mig imorse, nöjd var hon och överlycklig. Hon kommer få ett till av min mamma senare just därför fick hon mitt tidigt. Just nu så sover hon och jag är ny duschad hade tänkt röja lite nu innan hon vaknar..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥