Godmorgon

2011-04-26 / 09:36:06
Har inte kunnat vara så aktiv genom datorn men har gjort mitt bästa genom min mobil.. Halie gav mig en stor sov morgon, enda till kvart över nio så jag är riktigt pigg idag, tack älskade flicka.

Älskling drog nyss på jobbet, så jag och Halie ska dona på här hemma. Har dessutom missat en veckas avsnitt av bigbrother så mycket har det varit. Men vi hann se oss ett avsnitt igår och en film. Mysigt för vi har ju inte ens hunnit se film jag och sambon genom att det varot en del nu. Men så är det ibland helt enkelt. Ska börja ge min dotter frukost nu.. Ha en fin tisdag. Här har vi ingen sol utan molnigt men det duger då man ska dona hemma =)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥