Godmorgon

2011-04-13 / 07:35:17
Halv sju ville min stumpa upp, vilket jag förstod då hon klev upp sex igår. Men jag kan passa på att vila då hon ska sova lunch. Sambon sover fortfarande men ska upp om 30 minuter och då ska han förbereda sig för att jobba.

Jag och Halie ska gå en promenad med hennes gudmor efter hon sovit lunch, synd bara att solen inte ville visa sig men det får duga ändå. Mer än så står inte på listan idag.

Kanske svänger jag förbi Halies mormor..

Men nu söker Halie uppmärksamhet står och gnäller här, så vi hörs av senare.. Ha en underbar morgon trots att solen inte är på vår sida i norrland.

BARA 100 DAGAR KVAR TILL BF, DET GÅR JU SÅ JÄDRANS FORT MED DENNA GRAVIDITET!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥