Halie är sjuk

2011-04-26 / 21:29:52
Full proppad dag..
Och på det så fick Halie feber + urinvägsinfektion.. Men med tre skedar citron så hade hon inte ont längre. Tur det finns medeciner hemma så man slipper åka in på vårdcentralen. Ett tips till er som inte vet så fungerar citron nästan jämt. Blev även lite skräpmat för mig idag "hamburgetallrik" medans Halie fick lasagne. Som tur är så får Halie oftast i sig mat fast än hon är sjuk. Försöker att lägga henne nu men hon är rätt svår ikväll.. Är tyst en stund och sedan börjar hon skrika, hon har ingen feber och visar heller inget tecken på att hon har ont så jag la mig med henne i min och sambons säng hon var tyst men var väl svårt att somna då hon ville peta på mig överallt istället för att sova. La nyss ner henne i sin säng igen och för tillfället är det tyst, men det varar nog inte så länge. Hoppas givetvis att hon somnar snart så att jag hinner tvätta och städa, det ser ju ut som fan här hemma. Värre än någonsin.

Men nu har hon varit tyst i en kvart så man får hoppas, annars får jag ge henne en alvedon och se om hon somnar. Ha en trevlig tisdags kväll =)


Btw, tack för hjälpen idag brorsan!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥