Helgen är kommen :)

2011-04-15 / 10:00:56
Godmorgon alla fina..
Sitter på svenska lektionen med Josefine, har nyss haft genomgång om referat. Och ska nu börja förbereda mig inför muntligt tal på romanen. Den blir på tisdag, så man får hoppas att det kommer att gå bra.

Idag är det ingen sol, men ska inte klaga då vi haft så bra väder den här veckan. Det mer tråkiga är att sambon är ledig hela helgen och börsen säger ifrån så vi kan inte hitta på något riktigt kul. Så det blir nog mest hemma och mysa, hälsa på någon eller bara vara ute det får duga som sagt. Men skönt att ha alla hemma hela helgen lång :)

Nu så ska jag på börja andra lektionen, ha en underbar fredag och helg!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥