Ledig imorgon ;)

2011-04-12 / 21:43:30
Hallå där.
Har nyss tittat på repris på "en unge i minuten" då jag missade det igår. Och hann även med ett avsnitt av bigbrother. Har varit lite seg sen jag kom hem och vilade mig lite men tänker ändå hoppa i säng nu.. Jag och Halie är lediga imorgon men man vet aldrig då hon vaknar så bäst man är utvilad ifall att. Och sambon ska iväg på 24 timmars pass imorgon igen men sen då han kommer hem på torsdags morgon är han ledig hela helgen lång :) så då får vi rå om honom.

Nu längtar jag verkligen tills pengar kommer in igen. Halie ska få ett lek kök utav oss som jag funnit på "öviksbasaren". Och dessutom ska lillen i magen få en babysitter som gungar lite och två par sockar. Så just därför längtar jag så att jag kan hämta alla grejorna som är tingad.

Har fortfarande inte fått minneskortet, men det kommer nog snart och får inte in fotona ifrån mobilen heller så kommer väl in enstaka gång då jag mobilbloggar. Just därför kanske min blogg känns tråkig just nu, det tycker i alla fall jag.. Älskar att lägga in lite nya foton osv. Men ni får se mina gamla helt enkelt. Det är minnen de!

Men nu tänker jag säga godnatt!

En kass mobil bild som jag försökte få in igår då jag mobil bloggade!
Jag och Halie var ute på balkongen och solade och hade det mys då sambon var på jobbet!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥