Mamma 41 år idag ♥

2011-04-01 / 09:00:17
Sitter på skolan och ska skriva en novellanalys, kommer bli prov på det nästa vecka så bäst man försöker lära in att göra en. Har två svenska lektioner på raken, och efter lunch "matte". Har missat så otroligt mycket matte. Men jag vet också att jag inte hinner klart matten heller. Så jag kommer att få plugga mer matte om något år igen eller under sommaren, det beror på hur det kommer att gå med två små i hemmet till en början och hur mycket man hinner.

Halv två så ska jag och älskling till BM, ska kolla upp varför jag är så svimfärdig hela tiden. Får hoppas hon kan ge mig tips så jag kan slippa känna så. Efter det hämtar vi Halie hos dagmamman och efter det så kommer min sambos två brorsor på besök, de ska vara här över helgen. Så det ska bli riktigt skoj :)

Och efter det så ska vi till min älskade mamma som fyller 41 år idag.. Tiden går ju så fort, tyckte hon nyss blev 40 år. GRATTIS GRATTIS!


Min mamma och Halie för 1 1/5 år sedan!                 Jag och mamma för några år sedan!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥