Mycket att stå i gällande skolan

2011-04-12 / 13:05:59
Hej alla ..
Har haft svenska lektioner hela morgonen och har precis läst klart min bok. "En blomma i Arfikas öken" heter den. Var riktigt bra. Nu ska jag bara förbereda mig på ett muntligt tal om boken så man lär kunna det mesta utantill som ska sägas. Dessutom fick jag provet idag. Tyck det gick riktigt dåligt men som tur var så blev det godkänt. Satsar faktiskt bara på godkänt så bara jag lyckas med det så är jag nöjd. Det är rätt så mycket i skolan nu på slutet ska även ha prov muntligt i samhällskunskapen nästa vecka. Mycket att stå i helt enkelt. Men så är det då sommaren närmar sig med stora steg.

Just nu har datakunskap har precis börjat med en ny del "powerpoint". Har bara en del kvar efter den sen så är det slutprov på hela kursen. Wish me luck :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥