När bytte ni till växa säng?

2011-04-16 / 15:58:23
Halie sov från 11.00 till 14.30, så jag blev nöjd som fick vila.. Dessutom hann jag gå över till brorsan som bor en meter ifrån mig och blev bjuden på kladdkaka.. Nu springer Halie omkring här hemma och vi har nyss lekt. Nu poppas det för fullt på stereon med radio. Snart ska jag få dela kebabrulle, snälla mamma ska bjuda. Är välbehövligt idag för jag har varit grymt sugen, tur vissa kan läsa ens tankar :)

Mer än så sker inte denna lördag.. Lite film och mys med mig själv ikväll då Halie sover och städning.

Tycker är så otroligt många som har 1-2 åringar som bytt säng nu, jag undrar kan era barn redan klättra ur spjälsängen? Halie har inte ens försökt ännu och ramlar dessutom ur vår säng eftersom att hon rör sig en hel del så jag skulle nog inte kunna byta hennes säng just nu. Men min fråga är vad som fick er att byta till växa säng? :)

Åsikter!
Postat av: Caroline - mamma till Theodore & en till i magen

vi tänkte byta tills nästa kommer, så får den nya knodden ta spjälsängen, så slipper man köpa en ny sån :)

Kommenterat - 2011-04-16 / 17:46:53  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: Caroline - mamma till Theodore & en till i magen

glömde även skriva att Theodore sover ofta i våran säng lär jag erkänna ! :P å ha kommer upp å ner ifrån den.

Men han har inte visat att han ska klättra ur spjälsängen än! men som sagt vi ska byta för att vi inte vill köpa en till spjälsäng till snästa :)

Kommenterat - 2011-04-16 / 17:48:11  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: Petra

Emelie ligger i en vanlig bredd:120 säng.. Hon fick ta sebbes gamla.

Men nog tror jag att ni kan lägga halie i en växa säng.



Hon är ju så pass stor nu.. Så nog skulle hon klara det.

Kommenterat - 2011-04-16 / 19:28:19  | URL - http://emeliesmamma.blogg.se/
Postat av: emelie

jag försökte få Silas sova i sin växasäng men han blev alldeles galen vettu Haha:P och lägger jag mig bredvid går sängfan sönder hahaha

Kommenterat - 2011-04-16 / 19:37:09  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥