Paradisbadet

2011-04-09 / 23:31:19
Min uppdatering har inte varit den bästa och foton kommer det lite av nu. Men kan berätta lite kort vad som skett.


Fredagen var mer en jobbig dag då mitt humör inte var på min sida. Och fram emot kvällen blev jag glad igen.. Och lördagen så spontant åkte vi till paradisbadet med Halie, var jätte mys. Och Halie skrattade och hade sig en hel del. Vi åt ju inte där då jag vet att maten inte alls är bra med tanke på det min systers kille fick vara med om. Har ingen aning om dom ringt och anmält det heller, men men.. Så vi köpte baugetter, kycklingröra/skinkröra, äppeldryck och efterrätt dammsugare. Det var en suverän lunch och Halie åt mer än hon brukar så det gillades. Mot slutet då vi skulle hem så mötte jag helt plötsligt min lillebror där, sa hej och snacka lite och sen for vi hemåt för att Halie blev väldigt trött emot slutet. Då vi väl var på väg hem och befann oss utanför vår lägenhet så frågar mamma om vi vill ha soppa så vi åt middag där och umgicks tills Halie skulle hem och sova. Hon somnade direkt och då har vi passat på att städa och jag har tvättat och ska snart in och hänga upp.. Dessutom hann vi se 3 avsnitt av big brother som vi missat i veckan. Men men nu tänkte jag inta sängen, känner mig väldigt trött efter en lång dag med roligheter! Godnatt alla fina, jag slänger in lite nya foton imorgon som jag fotat med min nya mobil som jag köpt av brorsan!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥