Sicken tur ;)

2011-04-05 / 12:32:41

Som ni vet skulle jag kolla upp graviditetsdiabetes.. Och det var idag 08.15.. Fick då dricka två glas med vatten och socker. Var inge vidare gott men fick ju i mig det utan problem, där efter så fick man sitta i väntrummet i två timmar.. Tråkig väntan men passade på att läsa min svenska bok och slumra väl till några gånger med. Då jag kom in igen då visade det sig att jag inte hade det (som jag trodde) oboyen som jävlades för mig helt enkelt. Gick sedan till bussen för att ta mig till skolan.. Hann ha svenska i 30 minuter och nu har jag datakunskap. Efter det så ska jag hämta Halie hos dagmamman. Min sambo har fått mer jobb nu så nu jobbar han mer än vanligt. Han är på jobbet just nu (24 timmars pass). Så honom får jag och Halie träffa imorgon igen.

Men nu börjar lektionen ska ta och starta igång excel!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥