Snart drar vi

2011-04-30 / 14:22:47
Är precis klar, gjorde mig lite finare än vanligt idag då det är så sällan man gör det. Sambon har precis strykt en skjorta han fick av mig en julas och Halie sover. Så fort hon vaknar till så ska vi börja dra oss mot Svedjeholmen.

Halie har nu sovit i snart två timmar, hon är riktigt bra på att sova länge nu då hon är sjuk, får ändå hoppas på att hon vaknar snart så vi inte blir så sena.

Imorgon ska sambon jobba 24 timmars pass igen, han kommer jobba så varannan dag nu i typ en vecka så det kommer att bli riktigt hårt här hemma då jag både har skola och Halie. Så Halie måste vara frisk så jag inte missar skolan, går inte att plugga hemma med en sjuk tjej. Hoppas hoppas helt enkelt.

Valborg 2010

Valborg 2009
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥