Söndags göra

2011-04-03 / 12:48:30
Vi tänkte som sagt åka in till stan nu vid tolv men så plötsligt blev Halie riktigt grinig så jag gick på mamma instinkten om att hon hade feber eller hård i magen. Och rätt som det var då jag tog in tempen så kom ett lass ut. Det var nog riktigt skönt för henne för efteråt så var hon hur go och gla som helst. Men jag valde att stanna hemma, Halie med som sover just nu. Så fick grabbarna dra in själv och umgås lite.

Sker inte så mycket idag, blir väl bara de vanliga sysskorna och röjja undan efter att besöket åkt hem till Umeå igen. Tror de ska basta innan de åker, men inte jag.. Klarar mig rätt bra utan de :p

Skönt att vi har kanal 11 nu, så ikväll ska jag för första gången se live på tvn. Men det tråkigaste är att dom valde bort mtv, jag som alltid tittar där så nu får man aldrig se det mer dom har ju inte ens mtv i play vilket dom hade på "big brother". Men jag överlever, ska lata mig nu medans hjärtat sover!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥