Svedjeholmen

2011-04-23 / 18:09:59
Sitter som sagt i Svedjeholmen med min finaste lilla tjej. Hon är så snäll idag och har suttit i mitt knä och gett mig massvis med kramar, inte ofta det är så :) kanske beror det på allt gotta hon får nu under påsk? Hihi, barn är ju riktigt smarta.

Vi har nyss ätit grillad kyckling, sallad, potatissallad och ägg.. Mammas karl bjöd oss så vi tackade och tog emot. Vi ska snart hemåt så att gumman kan lägga sig men först ska mamma fixa något med bilen.. Sånt som jag avskyr men sånt som måste göras.

Tidigare idag så umgicks jag även med Jennifer, det var trevligt.. Vi åkte runt lite med min mamma och kollade om vi fann loppisar men blev bara en och jag hittade ingenting. Men men så är det ibland.

Nu så ska jag ut i till det fina vädret och njuta med den bästa av dom alla!
Men sambon fattas ju såklart.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥