Typiskt.

2011-04-15 / 20:09:09
Det blev ingen familje helg. Sambon fick jobb imorgon (24 timmars pass). Så jag och Halie förblir själva från imorgon till söndag, hoppas på fint väder så man kan vara ute i solen.

Är socker sugen till tusen, har fått en jobbig graviditetssymptom.. SOCKER i massor vill jag ha, men är rätt duktig, men känner att det skulle vara riktigt gott med något nu då det är helg och allt. Kom och bjud på något gott. Det skulle göra mig till världens lyckligaste :)

Idag så har vi varit och hälsat på mamma och blev även bjuden på middag så slapp man göra den hemma. Skönt då det är så. Har nyss duschat och Halie sover för natten. Blir nog lite film ikväll med sambon..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥