Underbar söndag :)

2011-04-17 / 15:27:10
Trodde att det skulle bli en tråkig söndag, men istället blev den kanon.
Vid elva så drog vi ner till min moster och bytte försenade julklappar. Och dessutom bjöd hon på lite mellis och vi fick även hem en rutschkana till Halie som vi ska köpa. Halie älskar den och inte nog med det så får halie ett mammutbord med två stolar imorgon och ett lek kök, ett ganska stort. Så nu kommer hon ha en del att göra i veckan om hon gillar det vill säga.

Min kusin Zacke följde även med oss hem, så innan vi gick in så lekte vi i lekparken nedanför oss och nu är vi inne. Ska snart på börja med maten för han ska stanna över och äta middag här. Myspys inte ofta man får umgås med sin kusin..

Fick lov att gå in på rummet och varva ner en stund då Halie ville upp så tidigt imorse, välbehövligt då man är gravid.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥