Utan mat hela dagen lång!

2011-04-01 / 21:43:45
Vilken låång dag och allt är nu gjort. Förutom att jag och mamma försökte hitta en babyvakt på affärer men inte en endaste affär hade en. Och då kom jag på att lidl hade för några veckor sedan men då vi kom dit så var de borta. Hade ju tänkt att sitta en sväng hos brorsan ikväll men utan en babyvakt blir det svårt så jag får sitta här hemma med mig själv istället. Inget blev som planerat heller. Men jag ska sova ut imorgon i vilket fall. Har pluggat hela veckan så det var tänkt att sambon ska upp med Halie imorgon och väljer han att dricka sig en öl ikväll får han gatt skylla sig själv ;) nä det är sant känner att jag faller ihop om jag sover lite ännu en natt. Men dom skulle ju chill dricka så det blir nog bra.. Det behöver han och kul att hans bror är här med. Just nu så köper de pizza. Har inte ätit något alls idag typ och det är ju ett under att jag inte är hysterisk med tanke på hur jag brukar bli. Men snart får både jag och bebisen energi :)

Mamsen fick en riktigt bra present av brorsan idag, nämligen en dildo.. HAHA! Och av oss fick hon ett egengjort presentkort på Ikea :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥