Vad kan det bero på?

2011-04-14 / 10:21:20

Godmorgon.
Är så sjukt trött idag och det beror på att Halie har bråkat hela natten lång. Har bara skrikit och skrikit och ändå finner jag inget fel på henne. Hon fick sova tillsammans med mig i sängen men trots det vaknade hon till då och då och skrek. Är det mardrömmar tro? eller finns det någon som vet vad det kan bero på förutom det vanliga om jag säger som så.

Sitter på samhällskunskapen nu och ska börja leta fram frågorna inför muntliga provet nästa vecka. Där efter blir det lunch och matte och sedan möta upp sambon och Halie för vi ska till min moster (en snabb visit) innan vi ska äta middag.. Måste på börja nu så jag hinner, tjohej.. Svara gärna på min fråga!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥