Vart är svenska läraren?

2011-04-18 / 13:04:33

Irriterande då läraren inte dyker upp eller snarare har tid med en då man behöver hjälp. Har svenska lektion och ska hålla tal imorgon men skulle vilja ha hjälp med en del, men läraren har stängt in sig med en klass i ett annat rum. Riktigt störande just idag och om en halv timme måste jag dessutom bege mig. Snart måste jag gå dit och säga till henne.

Mycket händer och sker idag:
- Skola till 13.30
- Handla på hemköp
- Hämta Halie 14.30 och möta upp Jennifer.
- Få hem Halies lekkök
- Mamma hämtar Halies mammutbord+stolar
- Ordna i Halies rum. laga mat osv
- Plugga inför muntligt tal imorgon, lägga Halie, städa, fixa och sova!

Åsikter!
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Okej, vad kul! :).



Tack för tipset :).

Iochmed att vi inte har bil (varken jag eller Niklas), så får vi åka via båt, tåg eller buss. Så vill ja inte åka för långt. Men inom 30mils område :).

Kram Mia

Kommenterat - 2011-04-18 / 13:29:19  | URL - http://snuttegubbe.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥